Is de pendeldienst 24 uur per dag beschikbaar?

Ja, indien u gereserveerd heeft kunt u 24/7 bij ons terrecht. Zowel aankomst als vertrek.

 

Hoeveel kost de shuttleservice?

De shuttleservice die u vervoerd tussen de parkeerplaats en het vliegveld is geheel gratis.

 

Hoe gaat het bij terugkomst op het vliegveld?

Bij het reserveren kunt u uw vluchtnummer vermelden. Dit zullen wij ter referentie gebruiken. Eveneens geven wij u een telefoonnummer dat u kunt bellen zodra u geland bent. U wordt dan binnen enkele minuten door onze shuttlebus opgehaald. Of in geval van valetparking zullen wij uw auto voorrijden.

 

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

U kunt uw reservering gratis annuleren door minstens een uur op voorhand te bellen op het nummer +32 476 53 24 03 of door ons te mailen Na het verstrijken van deze termijn, dient u het volledige bedrag te betalen. Indien u al betaald heeft, geeft u ons dan uw rekeningnummer doorgeven waarop wij het bedrag kunnen terugstorten.

 

Ik heb al betaald en wens een wijziging aan te brengen. Wat moet ik hiervoor doen?

U kunt uw wijziging zowel telefonisch als via het formulier op de website wijzigen. Zodra er een prijsverschil is zal u dit direct online kunnen voldoen. Eveneens kunt u ervoor kiezen het restbedrag bij vertrek te betalen.

 

Tot wanneer kan ik reserveren?

U kunt uw parkeerplaats tot 24 uur voor vertrek reserveren. Indien u binnen minder dan 24 uur vertrekt, u kunt ons opbellen om alsnog te reserveren.

 

De tijd van mijn vlucht is nog niet bekend. Kan ik een parkeerplaats reserveren?

Ja, dit is geen enkel probleem. Dit kunt u telefonisch aan ons doorgeven of via het systeem. Indien u de vluchttijden korter dan 24 uur van tevoren doorgeeft dient u dit telefonisch te doen.

 

Wanneer en hoe kan ik betalen?

U kunt bij SkyParkingZaventem zowel online als contant of per pin op locatie betalen